رویداد هنری دبستان سراج با نام جشنواره رنگ کاغذ قیچی هر ساله برگزار می شود و به دنبال نمایش دادن و دیده شدن توانایی های ی دانش آموزان می باشد. در این جشنواره دانش آموزان تمام آثار هنری برتر خود را که در طول سال یا در تابستان به صورت ویژه آماده کرده‌اند به دبیرخانه هنری جشنواره ارائه می‌دهند و بعد از تایید ، حق شرکت در جشنواره را پیدا می‌کنند . این آثار در دسته‌های نقاشی، احجام هنری، معرق و ارائه می‌شوند.

 در مقطع دوم دبستان دانش آموزانی که مایل باشند می‌توانند بعضی از آثار خود را به بخش داوری نیز ارسال کنند و در روز جشنواره شاهد نتایج آن باشند.  یکی از قسمت‌های جانبی و جذاب جشنواره با نام کارستون شناخته می شود. این بخش مربوط به آثاری است که به حد فروش رسیده‌اند و با گذراندن پارامترهایی توان شرکت در بخش خرید و فروش جشنواره را دارا هستند .

اگر کالایی این  استاندارد را از بخش دبیرخانه بگیرد می ‌تواند با تولید انبوه از آن اثر هنری در آمدی از این کارهم برای خود کسب کند این بخش به صورت آزاد برگزار و تمام  فعالیت‌های هنری را شامل می‌شود جالب توجه است که حتی بخش بوفه جشنواره نیز توسط هنر آشپزی دانش آموزان اداره می‌شود.

داده ای یافت نشد
داده ای یافت نشد

فرم پیش ثبت نام

فرم مصاحبه کاری